მეხუთე დღე
გავიხსენეთ შეფასების კრიტერიუმები. დავათვალიერეთ სხვადასხვა შ ეფასებების
ფორმები.
განვიხილეთ ჩეკლისტები და რუბრიკები და ინდივიდუალურად მოვიძიოთ შეფასების
ფორმები და მოვახდინეთ ადაპტირება, ავტვირთეთ დრაივში.
შევქმენით პრეზენტაციის შეფასების ჩეკლისტი ჩვენი პროეკტისათვის.
ვისაუბრეთ რა არის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი .
განვიხილეტ რამოდენიმე მაგალითი და თავად მოვიძიეთ რამოდენიმე მაგალითი და მივიღეთ საშინაო დავალება დავწეროთ ფურცელზე რა სლაიდ შოუს გამოვიყენებთ პროექტისათვის.
გავიხსენეთ შეფასების კრიტერიუმები. დავათვალიერეთ სხვადასხვა შ ეფასებების
ფორმები.
განვიხილეთ ჩეკლისტები და რუბრიკები და ინდივიდუალურად მოვიძიოთ შეფასების
ფორმები და მოვახდინეთ ადაპტირება, ავტვირთეთ დრაივში.
შევქმენით პრეზენტაციის შეფასების ჩეკლისტი ჩვენი პროეკტისათვის.
ვისაუბრეთ რა არის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი .
განვიხილეტ რამოდენიმე მაგალითი და თავად მოვიძიეთ რამოდენიმე მაგალითი და მივიღეთ საშინაო დავალება დავწეროთ ფურცელზე რა სლაიდ შოუს გამოვიყენებთ პროექტისათვის.
ნატო მასწავლებელო, თქვენთნ თანამშრომლობა სიამოვნებას მგვრის...მიადვილებთ მუშაობას
ОтветитьУдалить